Email marketing
Emailový marketing je skvělým nástrojem k udržování kontaktu se svými zákazníky.
Díky tomuto komunikačnímu kanálu můžete být se svými zákazníky v pravidelném kontaktu a udržovat se v jejich povědomí. Také můžeme tímto způsobem jednoduše rozesílat cílené nabídky, akce, slevy, ...
Nejdůležitější věcí je používat skvěle udržovanou - živou, segmentovanou a neustále tříděnou databázi svých kontaktů. Jen tak lze vaši komunikaci správně a efektivně cílit. V opačném případě se takové emaily stávají obtěžující a adresát si je nakonec vždy odhlásí. Což je veliká škoda, neboť marketingová zkušenost praví - získat nového zákazníka je cca. 5x dražší než si udržet stávajícího.
Dnes již samozřejmě nelze obesílat zákazníky tak, že uděláte hromadný email v Outlooku a odkliknete ho :-)
Příprava a plán
Vytvoříme vhodnou strategii kampaně a postupů pro daný segment i cílovou skupinu. Prakticky nikdy se nedá stejný postup řešení kampaně použít univerzálně a proto připravujeme pro každého zákazníka vždy emailing individuální.
Emailingové kampaně
Navrhneme a vytvoříme optimální šablonu emailu pro komunikaci informací vašim zákazníkům. Kampaň budeme pečlivě spravovat a měřit, což vede většinou ke skokovému nárůstu úspěšnosti vašeho prodeje a ziskovosti.
Vzhled emailu
Design našich emailů je plně respozivní - zaslaný email se tak vždy perfektně přizpůsobí displeji, ať už ho váš zákazník bude číst na počítači, mobilu, nebo tabletu.
Měření výsledků & reporting
Rozeslané emaily a jejich výsledky pečlivě měříme. Neměříme jen přivedené konverze do webu/eshopu, ale víme kolik zákazníků email přečetlo, kam klikli, na co se dívali, jak dlouho email četli, zda se k němu vrací, atd. ... Tyto získané výsledky okamžitě zapracováváme do dalších emailů z kampaně, což se výrazně projevuje na míře otevření emailů a také na vašem obchodním výsledku.
Odběr emailů musí být doložitelně zákazníkem odsouhlasen (nejlépe metodou DoubleOptIn) a v těle emailu musí být možnost se jedním klikem z rozesílek navždy odhlásit. Proto je nutno používat specializovaný software, který takovou správu umožňuje.
Dále je nutné všechny emaily tzv. měřit - sledovat, co se s nimi děje:
- kdo je otevře a kdo ne
- kdy nejčastěji se otevírají
- zda někdo kliká na odkazy v nich
- zda se z nějakých adres nevrací
- atd., ...
Náš emailing umožňuje také velkou řadu automatizovaných reakcí na adresátovy akce - příklady použití:
- při stažení nového katalogu odešle automatický děkovný email
- automatická distribuce tzv. seriálových mailů (xx dnů po předchozím, atd.)
- každého adresáta můžeme personifikovaně oslovit jménem
- u každé adresy zvlášť sledujeme nejčastější denní dobu otevírání emailů
- následně mu další email zašleme přesne v tuto dobu, aby ho měl nejaktuálněji mezi posledními
- (např. rozesílka na 6.000 adres se automaticky odesílá v 6.000 různých časech)
- celá databáze se neustále automaticky segmentuje do různých podskupin dle chování, otevíratelnosti, pohlaví, země, obce, atd.
V každém emailu zohledňujeme informace získané z předchozí rozesílky - proto mají naše mailingové kampaně skvělé výsledky.
30
emailových kampaní týdně
49
designů emailových šablon
38
klientů pro rozesílky
14
měřených parametrů