Analytika a měření

Analytika a měření
Analytika a měření 2

Po nasazení analytického měření do kódu vašeho webu o něm následně dokážeme zjistit ty nejdůležitější informace:

 

  • kolik návštěvníků tam chodí
  • jaké stránky prohlíží
  • na co v nich klikají
  • jak dlouho tam zůstanou
  • odkud na web přišli
  • kolik je jim let
  • jaké je složení pohlaví
  • jaké mají zájmy
  • atd. ...

Takto získané informace potom obratem využíváme pro optimalizaci webu tak, aby počet návštěvníků rostl a dokázali jsme jim nabídnout přesně to, co hledají.

 

Výsledek:

spokojený návštěvník > spokojený zákazník > spokojený majitel webu :-)

Remarketing

Takto získané údaje můžeme následně velmi dobře využít pro zpětný remarketing, kdy se dokážeme zákazníkovi následně "připomínat" při jeho cestách po internetu v podobě přesně cílených obsahových reklam. Tyto reklamy mu bude Google nebo Seznam zobrazovat na základě námi nastavených remarketingových kampaní prakticky kdekoli na internetu. Takový způsob připomenutí má vysokou míru úspěšnosti.

Jak to funguje ?

Návštěvník přijde na náš web a prohlédne si jeho stránky. Na některých se zdrží déle, na některých chvilku a nakonec odejde.

My počkáme např. dva dny a potom mu pomocí remarketingové techniky začneme třeba 2x denně zobrazovat malý banner naší reklamy s obsahem týkajícím se přesně toho, co u nás na webu hledal a na co se díval. A tato "připomínací" reklama se mu může zobrazit kdekoli na internetu. Není to skvělé ?

Analýzy

 

Připravujeme analýzy založené na skutečných a přesných online datech - na základě kterých můžeme prověřit např. trh, použitý obsah, konkurenci, chování zákazníků, nákupní proces, atd., ...

 

Vytvoříme tzv. "persony" - což je nejúčinější způsob jak porozumět potřebám a požadavkům vašich návštěvníků a přeměnit je na zákazníky. Využíváme vlastní analytické filtry, automatizované zásahy, vizualizace, asistované konverze a všemi těmito prostředky provedeme návštěvníka vaším webem tak, jak si přejete. 

 
 

Chcete zjistit vše o vašem webu ?

Poradíme, jak by mohly vaše internetové stránky vydělávat peníze, ...

Zjistíme veškerá dostupná data a navrhneme změny přímo na míru skutečného stavu.

Reference

Zobrazit vše
pole označená * jsou povinná

(nepovinné)

(nepovinné)

Zda nám můžete napsat např. jaké konkrétní věci máme zkontrolovat, případně v jakou denní dobu byste byli nejraději kontaktováni atd., ...